Качество, скорост,
успеваемост, популярност,
първи места в
Google!

SEO оптимизация

SEO оптимизация
Оптимизация за търсачки (Search Engines Optimization) е термин, който обхваща голям набор от техники и в основата си значи оптимизиране на уеб страници така, че те да преминат всички изисквания на търсачките и потребителите за стойност, популярност, качество, бързина, технически спецификации и потребителско изживяване.

Seo е наистина един сложен, комплексен и динамичен процес. И за да го обясним съвсем конкретно и разбираемо, ще направим една съпоставка с това, което беше оптимизацията за търсачки преди години, и това, което е сега.

SEO 1.0

Лесно беше да се класира сайт на определени думи през 2000-2010 година. Тогава действаше принципа „Колкото повече, толкова по-добре”. Оптимизаторите се опитваха да вземат колкото се може повече линкове към началните страници, независимо от какви източници. Наблягаше се много на ключовите думи и тяхната гъстота (плътност). На колкото повече места фигурираше важната фраза, толкова по-вероятно беше да се постигне желания резултат. Което, от своя страна водеше до значителни негативи:

 потребителите не получаваха най-добрите резултати от собствените си търсения в търсачката;
 получаваха се странни писания, които понякога граничеха с недопустимото и неразбираемото.

Главния проблем беше, че старите начини за seo се опитваха да оптимизират самия уебсайт като цяло и то по грешен начин и подход.

SEO 2.0

Така наречената нова seo оптимизация е коренно различна. Тук се набляга на потребителя и на това, какво иска той. Не са толкова важни отделните ключови думи, важна е темата, добрия потребителски опит, стойността и полезността на съдържанието, и това то да бъде презентирано пред правилната аудитория. Нещата са много по-комплексни, но и много по-правилни. Ако потенциалния потребител харесва дадена интернет страница, приятна му е за окото, оправя се съвсем лесно и интуитивно, навигира бързо и още по-важно – има доверие на съдържанието или услугата, която се предлага, то тогава търсачките също ще я оценят високо.

Разбира се, ако искаме да сме перфектни, то трябва да се обърне подобаващо внимание и на on-page и on-site оптимизацията. Те също, почти нямат общо с тези от преди години. Всичко е направено така, че да е от помощ за ботовете и най-вече – за потребителите.

С други думи, ако един уеб сайт покрие техническите изисквания на търсещите машини за бързина, правилна структура и елементи, и изискванията на потребителите за така наречения user experience, стойност, качество, полезност и доверие, то това би бил сайт, който преминава успешно през процеса на новата SEO оптимизация.

Има ли нужда вашия сайт от SEO?


Множество изследвания и нашия личен опит доказват, че трафика от органичните резултати в търсещите машини е най-силно конвертиращия трафик. С други думи, шанса на кликащия върху вашия резултат потенциален клиент да се превърне в реален, е много голям.

Оптимизацията на сайтове за търсачки е една от най-търсещите се услуги в целия свят. Seo няма парична стойност – то е една изключително добра инвестиция с много висок процент на възвръщаемост. Ето ви още няколко факта:

- Класиралите се на 1-ва страница при търсене обират над 90% от кликовете на потребителите.

- Източник номер 1 на трафик за сайтове с (текстово) съдържание са първите резултати от SERP-а (страницата с резултатите) на търсачките.

- Сайтове с лоша структура и като цяло неоптимизирана on-site част, е слабо вероятно да се класират на призовите места.

Етапи на процеса на SEO оптимизация


Всяка една услуга и процес имат дадени етапи през които преминават, за да се изпълнят както трябва и да донесат търсените резултати. Ето какво включва дългосрочната услуга на WebsiteDesign:

1. Пълен SEO одит и анализ на сайта

Той при нас се състои от следните части:
- Достъпност и индексация;
- Структура на сайта (on-site фактори);
- Структура на страниците (on-page фактори)
- Външни условия (off-page фактори);

2. Изготвяне и изпълнение на план (стратегия), въз основа на seo одита:


- Въвеждане в ред на всички онсайт и онпейдж фактори.
- Анализ и изготвяне на семантично ядро от точните ключови думи.
- Съдържание – анализ и стратегия.
- Маркетинг – използване на всякакви фактори, методи и инструменти, които ще помогнат за популяризирането на вашето съдържание (услуга, продукт) пред точната аудитория.
- Брандинг – онлайн дейности за популяризиране и утвърждаване на вашата марка.
- Социални мрежи – като част от маркетинга и за директна комуникация с клиентите ви.

3. Линк билдинг

Изграждане на правилни връзки към важните страници в сайта ви от силни и релевантни източници. Следене и изграждане на богат и правилен линк и анкър профил.

4. Оптимизация по местоположение (Local optimization)

В някои държави и браншове търсенето през мобилни устройства надвишава това от настолни компютри. Потребителите стават все по "глезени" и претенциозни. Те искат лесно да намират продукти и услуги, които се намират във физическа близост до тяхното местоположение. Ето това е главната роля на локалната оптимизация.

5. Експерименти

Те са неминуема част от арсенала на успешната SEO кампания. Така наречените A/B тестове помагат да се намери и достигне максималния потенциал на проекта.

6. Анализи, измервания и мониторинг

Абсолютно задължителни, за да видим как се справяме, движим ли се в правилната посока и какво трябва да оправим, за да достигнем до максимален брой потенциални клиенти.

Изброените етапи от процеса на SEO оптимизация създават един завършен, динамичен и жив кръг, който след като бъде обходен, е добре да се започне отново от самото начало...

Какво прави seo оптимизатора


 Изготвя правилна структура и технически спецификации (onpage и onsite оптимизация)
 Изграждане на семантично ядро от ключови думи и фрази
 Пише правилни Заглавни и Описателни мета тагове
 Изследва всяка евентуална таргет група
 Изработва и изпълнява маркетингова стратегия за достигане до всяка една таргет група
 Подбира публикации за определени медии
 Увеличаване на видимостта на сайта по различни ключови думи и фрази в търсачките
 Проверка на позициите на ключовите думи
 Обогатяване на страниците на база семантичното ядро 
 Подобряване ползваемостта на сайта и потребителското поведение
 Линк билдинг
 Шпиониране на конкурентите
 Набиране на цитирания на бранда
 Мониторинг за лоши линкове и отстраняването им
 Увеличаване на търсенето по бранд
 Увеличаване на конверсиите
 Стратегия за съдържание
 Оптимизиране на съдържанието
 Тестове и подобрения
 Анализ на резултатите

Има трилиони сайтове, които тънат в безизвестност. Искате ли и вашият да е един от всичките, или желаете бизнесът ви да стане популярен, а сайтът ви да продава непрестанно?

Изстреляйте вашия бизнес в небесата - с нашите seo услуги! Пишете ни сега!

Поискай оферта


Доволни ли сте от нашата услуга?
Гласували: 50, рейтинг: 4.8

Други Услуги

Изработка на сайт

Изработка на сайт

Изработване на всякакъв вид уебсайтове за вас и вашия бизнес. Бързи сайтове, нови технологии, собствен cms административен модул. Покриваме изискванията на търсачките и потребителите за качество, значимост, популярност и бързина. Не чакайте - всички са..

Изработване на мобилни приложения за Android и iOS

Изработване на мобилни приложения за Android и iOS

Изработка на мобилни приложения (апликации) за Android (операционната система на google) и iOS (ОС на Apple) - задължително условие за разрастването на вашия бизнес. Ако искате да сте модерни и в крак с времето!

Графичен дизайн

Графичен дизайн

Качественият уеб дизайн е пътя към по-добро представяне в интернет и е ключов елемент за всеки бизнес, който цели развитие на клиентската маса и обема продажби. Дизайна е от изключителна значение за първото впечатление на потребителя със сайта.